Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 20 Oct 2015 13:56:14 GMT
Witaj Trybun, 20 paź 2015 w news:5626374d$0$27515$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Warto! Zainstalowałem miesiąc temu i można powiedzieć był to strzał w
> dziesiątkę. W porównaniu do zaktualizowanej 7mki jest to istna rakieta.
Miałem się o to pytać, pisałeś tak wcześniej na grupie, ale też pisałeś
tak:
--------------------------------
Subject: Re: Aktualizacja do Win10.
From: Trybun <ilih@jachu.ru>
Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt
Date: Sat, 19 Sep 2015 18:59:45 +0200

W dniu 2015-09-15 o 12:37, Trybun pisze:
No i juz po aktualizacji. 10tka wydaje sie byc przyjazniejsza
uzytkownikowi niz 7ka. Jak na razie nie zaobserwowalem zadnych problemów
z obsluga sprzetu. Jednak jest jeszcze wolniejszym systemem od 7ki.
-------------------------------
Rozumiem, że pierwsze wrażenie było gorsze?

Ja zainstalowałem 10 na wirtualce, ale teraz odpalam ją jako drugi system
na laptopie, tyle że z pliku VHD. Żwawo, ale świeża instalacja W7 też
jest szybka.
Wkurza mnie brak możliwości skonfigurowania WUpdate (co i kiedy
instalować) oraz wyłącznia raz i dobrze Windows Defendera. Nie znalazł
sterowników do kontrolera czytnika kart. Gorszy wynik testu wydajności
grafiki passmark - inne sterowniki. No i to nieszczęsna sprawa
"śledzenia", której jeszcze nie przetrawiłem. No i nie wiem, jak wygląda
sprawa z Advanced Format.