Re: [WINNT] Qrde, pomyliłem instalki :(

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Qrde, pomyliłem instalki :(
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 9 Oct 2015 22:38:24 +0200
Dnia Fri, 9 Oct 2015 13:51:06 +0100, PM napisał(a):

> Ja już robiłem i to na ogół działa, o ile nowe sterowniki od chipsetu
> wogóle będą się chciały zainstalować. Ale jeżeli to jest sprzęt dla
> klienta to osobiście bym się nie bawił w ten sposób tylko zrobił
> reinstall. Bo to że teraz niby działa, nie znaczy że jak dołoży kolejny
> sprzęt nie wyjdą jakieś kłopoty. Wiesz, kłopoty ze sprzętem oznaczają
> zmniejszenie zaufania klienta i stratę potencjalnych :/
> Ale i tak zrobisz jak uważasz.

Pisałem, że robiłem raz i się podniosło. Potestowałem potem całość dobry
tydzień i problemów nie było. Sam generalnie mam podejście, że wymiana
sprzętu to akurat dobry moment na postawienie systemu na czysto. :)

[ Paranoja też jest sposobem na życie.                                     ]
[                                (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]