Re: [WINNT] Qrde, pomyliłem instalki :(

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Qrde, pomyliłem instalki :(
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 9 Oct 2015 10:19:09 +0200
W dniu 2015-10-09 o 09:08, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Thu, 8 Oct 2015 22:31:50 +0200, ACMM-033 napisał(a):

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
acb6y4y9z5jm.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:acb6y4y9z5jm.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Przesiadka z P45 na P55/P67 poszła bez problemów. Przesiadki z P35/P45 na
np. Z87/Z97 nie sprawdzałem. Choć raczej IMVHO powinno się podnieść bez
problemów.

Wstanie-nie wstanie, to różnie bywa, niekiedy wstawało mi przenoszone np. z
SiS-a na Intela (choć niekoniecznie takie przenosiny były pozbawione skutków
ujemnych), a pierdykało między podobnymi oboma Intelami, przy znacznie mniej
różniącej się konfiguracji.
To chyba tylko NT4 wstanie, niezależnie między czym się przenosi, byle tylko
pamięci stykło. Tylko on nie widzi więcej, niż 4 pierwsze dyski,
przynajmniej na moim Gigabyte...
Sory za wspominki...

Aż takich cyrków nie robiłem - w sensie przesiadek z płyt na chipsetach
różnych producentów. Z Intela na Intela poszło akurat bez problemów. :)

Z reguły przesiadka przechodzi, o ile uda się wpierw (przed przesiadką) wyskrobać wszystkie sterowniki MB, grafiki i ewentualnych innych "ulepszeń" starej maszyny.
Trochę gorzej jest przy zmianie SATA-ATA, ale i to jest do przeskoczenia.

Problem może być (jak pisałem wcześniej), przy mało znanym specjalistycznym oprogramowaniu (np. muzyka, statystyka), odwołującym się na niskim poziomie do bebechów. Poprawna praca środowiska nie oznacza, że takie programy będą gadać.

--
Pozdrawiam.

Adam