Re: [WINNT] Qrde, pomyliłem instalki :(

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Qrde, pomyliłem instalki :(
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 8 Oct 2015 17:08:24 +0200
Dnia Thu, 8 Oct 2015 16:02:56 +0200, Adam napisał(a):

> Wiem, często tak robię. Klienci miewają różne zachcianki ;)

Wtedy to nie była zachcianka, tylko sprawdzenie, czy to się podniesie. :)

> Ale w tym przypadku jest serwer MSSQL (to nie problem, ważna wyłącznie
> nazwa kompa), ale i oprogramowanie do jakiegoś-tam liczenia giełd
> (korzysta z procesora grafiki) i jakiś program do muzyki - też dobija
> się do procesorów. Nie wiem, na ile to może zaszkodzić, nie mogę sobie
> pozwolić na wydanie klientowi potencjalnej "bomby zegarowej" - bo być
> może po przesiadce będzie działać, a później w jakiejś sytuacji padnie.

Przesiadka z P45 na P55/P67 poszła bez problemów. Przesiadki z P35/P45 na
np. Z87/Z97 nie sprawdzałem. Choć raczej IMVHO powinno się podnieść bez
problemów.

[ It's better to reign in hell than serve in heaven.                       ]
[                                                            (John Milton) ]