Re: [WINNT] Qrde, pomyliłem instalki :(

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Qrde, pomyliłem instalki :(
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 9 Oct 2015 22:38:24 +0200
Dnia Fri, 9 Oct 2015 10:19:09 +0200, Adam napisał(a):

> Z reguły przesiadka przechodzi, o ile uda się wpierw (przed przesiadką)
> wyskrobać wszystkie sterowniki MB, grafiki i ewentualnych innych
> "ulepszeń" starej maszyny.
> Trochę gorzej jest przy zmianie SATA-ATA, ale i to jest do przeskoczenia.

Ćwiczone przeze mnie było przejście na nową płytę główną z chipsetu Intela,
na Intela - cała reszta bez zmian. Więc w sumie można powiedzieć, że
scenariusz najłagodniejszy z możliwych. :)

> Problem  może być (jak pisałem wcześniej), przy mało znanym
> specjalistycznym oprogramowaniu (np. muzyka, statystyka), odwołującym
> się na niskim poziomie do bebechów. Poprawna praca środowiska nie
> oznacza,  że takie programy będą gadać.

Tego rodzaju programy to na mój gust już powyżej XP raczej będą miały
problemy z bezpośrednim dostępem do sprzętu.

[ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma   ]
[ pieniędzy na miłość...                              (znalezione w necie) ]