Re: [WINNT] XP, odpalenie instalki z dysku twardego?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP, odpalenie instalki z dysku twardego?
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Sun, 4 Oct 2015 13:10:53 +0200
"Przemysław Ryk" 1ufipfkyl9un4.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:1ufipfkyl9un4.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info

To teraz jeszcze raz i po kolei - jaką instalkę XP pod jaką płytę główną
chcesz przygotować? Pomogę.

Próby robiłem też na obrazie bez żadnych modyfikacji i może z raz mi to zagadało. Czyli dziewiczy obraz bez żadnych modyfikacji, który z płytki CD instalował się bezbłędnie to niestety z poiomu pena się to sypało. Dokładnie nie podam dokładnie jakie to były błędy, bo to było z rok temu i od tego czasu zaniechałem prób z usb.

Próby prowadzone są na xp 64bit.
Płyta GA-M56S-S3

integracja o tyle jest śliska, że z dyskami 1TB sterownik AHCI od gigabyte działał bez problemu. Nie znalazłem żadnych konkretów do ilu TB nForce 560 prawidłowo obsługuje dyski. W polskim gigabyte twierdzą, że max 1TB, ale oni różne rzeczy potrafią twierdzić. Oczywiście pracuję teraz z 2TB, ale w BIOS musi być IDE, bo na AHCI po kilkudziesięciu sekundach od załadowania systemu, próba kopiowania z dysku na dysk kończy się zwiechą systemu
Przy 1TB nie było takich jaj i można było miesiącami pracować jako AHCI.
Ten sterownik, który kiedyś polecałeś ze strony nvidii jako dedykowany do nf560 w ogóle nie zagadał.