[WINNT] [ot] ff: nagle, co klikniecie - to reklama

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [ot] ff: nagle, co klikniecie - to reklama
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Mon, 24 Aug 2015 20:48:33 +0200
ff uzywam jako drugiej przegladarki [po operze 12.17], wiec to, co ponizsze nie jest (poki co...) jakims dramatem wielkim dla mnie, ale irytuje i zastanawia:

Otoz po ostatniej aktualizacji do wersji 40.0.2 zalew wyskakujacych okien to wrecz powodź. Chocby taka sytuacja: jakiekolwiek pole na www do wklepania czegokolwiek - hasla, slowa w portalowej wyszukiwarce, wystarczy tylko postawic na tym malenkim polu kursor myszy i jeszcze nie zdazy sie nic napisac, a juz otwiera sie smieciowa karta obok, zamykasz ja i natychmiast cos innego wyskakuje na caly ekran - dodatkowe,smieciowe okno ff, wiec zamykasz je i spokoj, mozna pisac haslo, slowo poszukiwane na ww. Dokladnie to samo jest przy banalnym zaznaczeniu na www slowa - jeszcze zanim zdazy sie dac na nim "kopiuj" (ppm) - zalew smieci jak wyzej.

To prawda, nie uzywam zadnego adblocka, ale tez ff jest u mnie tylko dodatkowa przegl. wiec nie chcialo mi sie bawic w uzbrajanie.

Co sie *nagle* stalo? tez to zauwazyliscie od tej wersji?