[WINNT] Alternatywa dla Cobian Backup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Alternatywa dla Cobian Backup
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Mon, 24 Aug 2015 14:38:39 +0200
Witam

Do "wczoraj" używałem na Win7 Cobiana do wykonywania kopii różnicowych
plików. Teraz na Win10 muszę także coś zainstalować, najlepszy zawsze był
Cobian, ale już nierozwijany więc może czas spojrzeć na coś innego?
Cenię sobie niedużą wielkość (nie chce aplikacji, której instalka ma setki
MB i tworzy 10 serwisów).
Możliwości:
- kopie różnicowe
- ustalanie masek wykluczeń (typu *.abc)
- wysyłanie kopii w kilka miejsc, w tym na FTP
- możliwość ustalenia harmonogramu (choć to mogę zrobić ostatecznie w
systemie)
- dobrze, by było freeware lub open source

Co polecacie?

--
howgh
szemrany