Re: [WINNT] [ot] ff: nagle, co klikniecie - to reklama

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] ff: nagle, co klikniecie - to reklama
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Tue, 25 Aug 2015 02:26:27 +0200
ACMM-033 in news:mrg36c$pn$1@node1.news.atman.pl
[....................]
Dokładny skan AV, dokładny skan antymalware, antyrootkitem też warto (Bitdefender Rescue CD potrafi to i owo wyłuskać, choć uprzedzam, nie na każdej maszynie ruszy, także w nowej zakładce w polu adresu about:config
i  przeszukać wartości na typowe dla robali wystąpienia, przeskanować
pliki  *.lnk na wpisy, kierujące do takiego uruchomienia przeglądarki,
że jej start  odpala się z dodatkową zakładką ze stroną wirusa, czy
innego reklamowego  badziewia. Także, sprawdzić konkretne uruchomienie
przeglądarki, czy i tu  nie ma uruchomienia jej z dodatkową zakładką,
przeszukać systemowe starty  pod kątem pasożytniczych wpisów, to potrafi
być bardzo głęboko pochowane,  znajomej 3 razy podchodziłem do
czyszczenia, głębiej, niż robią to AV i  antyszpiony... i chyba dopiero
za 3 razem wybiłem na tyle, że już mnie nie  woła "ratuj, bo mi reklamy
wchodzą".

a nie lepiej, zamiast takiego dlubania piechotowego, od razu zadzialac tymi softami, ktore wymienilem w innym poscie [w sumie - to max gorna polka]? by nie zapomniec o precyzyjnym *FRST* i moze na upartego nawet od niego... zacząć?