[WINNT] Synchronizacja plików?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Synchronizacja plików?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Mon, 13 Jul 2015 19:50:40 +0200
Witam.
Kiedyś miałem taki mały program który monitorował mi zawartość okreslonego
katalogu i z wszystkich plików które pojawiały się w nim robił mi kopie na
inny dysk. Nie moge za żadne skarby przypomnieć sobie jak rzeczony program
sie nazywał.
Żeby było trudniej to ma on pracować na Windows XP i to w dodatku chińskim,
tak więc najlepiej by było gdyby miał instalator potrafiący wykonać
wszystkie potrzebne wpisy do autostartu samodzielnie. Ręczne grzeba w tych
krzaczkach przyprawia mnie o mdłości i przewlekły ból głowy.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz wszedł do gabinetu Müllera i spytał: