Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 29 May 2015 12:04:02 +0200

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mk9cpa$d6t$1@usenet.news.interia.pl...
Ostatnio, kilkanaście dni temu wyrzuciłem niepotrzebny obraz VMC (jakieś 20GB) a dziś wolne miejsce na partycji to raptem kilkadziesiąt MB :(

Jeśli to strumienie, to trochę gorzej, teoretycznie moga tyle zająć, ale...

Szukanie na piechotę może być uciążliwe.

Ja bym odpalił Total Commander, w katalogu głównym CTRL-B, a następnie sortowanie po wielkości pliku. Na początku/końcu listy, zależy jak ustawisz porządek sortowania, powinien leżeć plik(i) który(-e) zajmuje(-ą) tyle miejsca. Oczywiście, można użyć też innych programów do wyszukiwania takich plików... ale ja nie używam, więc nie podpowiem, zatem może ktoś, albo UGD... Pamiętaj o widokach plików w TC, twój plik może byc ukryty/systemowy i jego widok trzeba włączyć w ustawieniach. A najlepiej, to powiększyć partycję do całego dysku, niech system ma czym oddychać, a na przyległości przeznaczyć drugi dysk.

--
Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)