[WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 29 May 2015 11:50:34 +0200
Witajcie.

Czy jest jakiś program, analizujący wykorzystane miejsce na partycji systemowej (nazywanej przez Microsoft "startową") Windows 7?
Czyli partycji, na którą wskazuje zmienna SystemDrive, najczęsciej C:

Chodzi o to, że raz na jakiś czas "coś" mi zajmuje kilka/kilkanaście GB miejsca. Przydał by się skrypt lub program, analizujący różnicowo miejsce zajmowane przez poszczególne katalogi, i raportujący katalogi, w których przybyło zajętości, lub nowo utworzone.
Ewentualnie program robiący podobnie, ale na podstawie plików.

Ostatnio, kilkanaście dni temu wyrzuciłem niepotrzebny obraz VMC (jakieś 20GB) a dziś wolne miejsce na partycji to raptem kilkadziesiąt MB :(

Szukanie na piechotę może być uciążliwe.

--
Pozdrawiam.

Adam