Re: [WINNT] svchost.exe - dziwne zachowanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] svchost.exe - dziwne zachowanie
From: "szk" <cacup@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 21 May 2015 00:18:17 +0200
Nic nie stanowi problemu. Na W7 i Viście ta usługa tak niestety się
zachowuje przy wyszukiwaniu poprawek.

Piotrze, zapewne masz rację w tym, że jak usługa zaczyna działać to zużywa zasoby (pamięć, moc procesora), tym bardziej że WU pociąga za sobą inne usługi - BITS (o tej wiem) i pewnie jeszcze kilka innych. To zrozumiałe nawet dla mnie:) Ale inne kompy z Win7 (tylko takie użytkuje) nie mają takich przypadłości.

Zlecenie ręczne wyszukania aktualizacji nie powoduje aż tak ogromnego zapotrzebowania na RAM, a sam proces idzie na nich w tle tak, że ja nie zauważam kiedy to się odbywa. Właśnie sprawdziłem na Win7 Starter x86, 1 RAM - zużycie svchost.exe obsługującego WU - max 300 MB w czasie wyszukiwania aktualizacji.

W pierwszym poście za możliwego winowajcę stawiałem też WMImgmt - za cholerę nie wiem co to jest WMI, czego to jest składnik (.NET Fr ???). Może pomogłoby (nie śmiejcie się - nie wiem co to wogole jest) reinstalacja tego składnika?

sz.