Re: [WINNT] svchost.exe - dziwne zachowanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] svchost.exe - dziwne zachowanie
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 21 May 2015 12:00:03 GMT
szk <cacup@poczta.onet.pl> wrote:
> Zlecenie ręczne wyszukania aktualizacji nie powoduje aż tak ogromnego
> zapotrzebowania na RAM, a sam proces idzie na nich w tle tak, że ja nie
> zauważam kiedy to się odbywa. Właśnie sprawdziłem na Win7 Starter x86, 1
> RAM - zużycie svchost.exe obsługującego WU - max 300 MB w czasie
> wyszukiwania aktualizacji.

Prawdopodobnie x86. Nie mam żadnego W7 na rzeczywistym sprzęcie ale w
maszynie wirtualnej W7 AMD64 Windows Update zachowuje się dokładnie w
taki sposób jak opisałeś w pierwszym poście. Przy wyszukiwaniu
aktualizacji 1GiB RAM połyka bez kłopotu(a mam tą usługę
przekonfigurowaną do swojego własnego svchost.exe).

--
Piotr Borkowski