Re: [WINNT] Problem z junctions

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z junctions
From: "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl>
Date: Fri, 13 Mar 2015 21:36:56 +0100
Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości mdveue.a0o.1@pb2004.pl">news:mdveue.a0o.1@pb2004.pl...
sTav <marmro9@beztego.o2.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości mdv4ue.6s8.1@pb2004.pl">news:mdv4ue.6s8.1@pb2004.pl...

Użyj tego programu:
http://iwrconsultancy.co.uk/junctionbox

suorceforge wali się po kilkunastu minutach mielenia z błędem w line:
2542 (brak zadeklarowanej zmiennej czy coś...)

Tak jak napisał autor obsługuje tylko trzeba dostosować plik
DefaultJunctions.ntj i skrypt AutoIt. Plik exe to tylko wrapper skryptu
JunctionBox.au3

Czytałem, ale tam nic nie było o modyfikacji _skryptu_ Autoit, ponadto nie widzę w tym skrypcie niczego co miałbym/powinienem modyfikować. Skrypt się przyda bo zawiera parametry do SetACL i bardzo Ci dziękuję za zwrócenie mojej uwagi na ten skrypt, (nie wiedziałem że plik.au3 jest w trybie tekstowym).

Dlatego prosiłem o zrzut z Vista/7 PL W angielskich nie ma w ogóle
"junctions" do "Moje obrazy", "Moja muzyka", "Dane aplikacji" itd.

Mylisz kierunek. Zlokalizowana jest tylko nazwa junction pointu.
Właściwe foldery w każdej edycji językowej mają angielskie nazwy.
Tak więc przykładowo linijkę:
Application Data=AppData\Roaming
zmieniasz na
Dane aplikacji=AppData\Roaming
Podobnie w skrypcie Autoit angielskie nazwy musisz zamienić na polskie.

Gdzie Ty widzisz w tym _skrypcie_ au3 angielskie nazwy które powinny być zamienione na polskie?! Angielskie nazwy owszem występują w pliku DefaulJunctions.ntj i nawet zacząłem coś tam modyfikować, problem w tym że IMHO ten plik jest używany podczac modyfikacji a nie backupu, a program wali sie na linii 2542 w trakcie backupu. Wszystkie pliki programu mają łącznie góra kilkaset lini kodu, więc nie wiem skąd komunikat o błędzie w lini 2542. Zacząłem podejrzewać że może chodzi o stary SetACL.exe, - ściagnąłem najnowszy SetACL_32.exe
(moja Vista jest 32), zmieniłem nazwę i to samo:
- Line 2542 (File "D:\Tools\JunctionBox.exe") Error: Variable used without being declared.

sTav

--
Piotr Borkowski