Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows7?
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Sun, 8 Mar 2015 04:18:51 -0700 (PDT)
W dniu sobota, 7 marca 2015 18:39:26 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> Taka sytuacja:
>
> znajomy przynosi mi laptopa z prośbą "wiesz, trochę mi brakuje już
> miejsca, czy możesz zaradzić?"
>
> A na komputerze dwie partycja: zapchana pod korek C i pusta D.
> Oczywiście windows głupio od początku wszystko ładuje na C, bo
> informatycy nie pomyśleli, że warto zapytać klienta na początku, gdzie
> chciałby trzymać dane. Laik potem się męczy a ja z nim.
>
> Czy więc istnieją narzędzia, które pozwoliłyby mi teraz przenieść część
> danych na D bez ręcznego grzebania w rejestrach i ręcznego przerzucania
> plików?

> [...]

zacznijmy od tego jaki tam jest system?

jeśli Vista lub nowszy to wejdź w C:\Users\%UserName%

i tam masz katalogi z danymi, klikasz na każdym z nich prawym -> właściwości

potem zakładka lokalizacja i zmieniasz c:\...... na d:\ system przenosi katalog
z zawartością na D:

robisz tak dla każdej "biblioteki" dokumenty, obrazy, muzyka, etc...