Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows7?
From: " 666" <6@6.6>
Date: Sat, 7 Mar 2015 19:17:11 +0100
Przenieś cały katalog Moje dokumenty z C: na D:
Jest do tego narzędzie MS (wypadła mi nazwa z głowy, jakieś ms migration tool czy podobnie). Można też przenieść ręcznie, a najwygodniej użyć nakładki (programiku) Tweak UI. Najpierw na wszelki wypadek zapisz gdzieś kopię tego katalogu Moje dokumenty ze wszystkimi podkatalogami (np. spakuj do jakiegoś back-upa). Następnie w Tweak UI -> My Computer -> Special Folders zmień położenie Moich dokumentów. Jeśli z C: na D: nie przeniesie się zawartość całego katalogu Moje dokumenty z podkatalogami, skorzystaj z powyżej zrobionego back-upu.

-----
znajomy przynosi mi laptopa z prośbą "wiesz, trochę mi brakuje już miejsca, czy możesz zaradzić?"
A na komputerze dwie partycja: zapchana pod korek C i pusta D.
Oczywiście windows głupio od początku wszystko ładuje na C, bo informatycy nie pomyśleli, że warto zapytać klienta na początku, gdzie chciałby trzymać dane.
Laik potem się męczy a ja z nim.
Czy więc istnieją narzędzia, które pozwoliłyby mi teraz przenieść część danych na D bez ręcznego grzebania w rejestrach i ręcznego przerzucania plików?