Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows7?
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Sun, 8 Mar 2015 11:20:46 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 8 marca 2015 16:10:21 UTC+1 użytkownik JoteR napisał:
> W XP jest jeszcze prościej, aczkolwiek nie sądzę, że problem leży w katalogu
> użytkownika ani tym bardziej w "Program Files". Bo co może zapchać partycję
> systemową w sensie rozruchową? Filmy, zdjęcia i takie tam, a te, jeśli są w
> profilu użytkownika, można przenieść "na chama" w dowolną lokalizację.

w XP nie jest prościej bo o ile przeniesienienie Moich dokumentów (a w raz z
nimi Moich Obrazów i Mojej Muzki) jest dosyć proste bo wystaczy kliknąć na
Moich dokumentach prawym klwiszem i tam we właściwościach zmienić lokalizację,
to by przenieść pozostałe biblioteki (Pulpit, Ulubione, etc..) trzeba się
pobawić poleceniem copy/paste oraz dokonać ręcznie zmian w rejestrze by system
automatycznie odwoływał sie do nowej lokalizacji