[WINNT] Win 8.1 na laptopie Lenovo G510 nie startuje automatycznie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 8.1 na laptopie Lenovo G510 nie startuje automatycznie
From: Doxent <doxent@gazeta.pl>
Date: Tue, 10 Feb 2015 18:07:28 +0100
Problem ten jest dość wkurzający chociaż błachy. Po włączeniu nowego laptopa wyświetla się duże logo Lenovo na czarnym tle i nic więcej się nie dzieje dopóki nie zostanie naciśnięty dowolny klawisz np. spacja, enter albo shift na klawiaturze. Dopiero po naciśnięciu jakiegoś klawisza kółeczko ładowania systemu zaczyna się kręcić i system startuje, inaczej laptop stałby tak do końca świata i jeden dzień dłużej. Nie wiem niestety jak rozwiązać ten problem. Komp pochodzi z jakiegoś marketu dla idiotów i nie jest mój tylko trafił w moje ręce.