Re: [WINNT] Klonowanie partycji systemowe XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie partycji systemowe XP
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 19 Jan 2015 15:59:41 GMT
Witaj Jacek Maciejewski, 06 sty 2015 w
news:dnkhxaa29369.10swdxcclt1uz$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

> Dopiszę jeszcze finał. Otóż, jakim programem bym nie przeniósł tej
> cholernej partycji i tak system z niej nie wstawał, a wypróbowałem
> tak dla zabawy easeusa, clonezillę i snapshoota. Keriver i Hdclone
> miały w wersji free ograniczenia nie pozwalające ich użyć.
> Zakładałem że po przeniesieniu (oczywiście po uprzednim przeczesaniu
> chkdsk) coś jest spieprzone z MBR. Ale zawsze kiedy usiłowałem
> naprawić ten MBR, fixboot zgłaszał że dysk niesystemowy i wymiękał,
> choć zawartość przeniesionej partycji była widoczna w eksplorerze
> [...]

Ostatnio przerabiałem tę samą operację z tymi samymi skutkami, ale to
były, że tak się szumnie wyrażę "maszyny wirtulane" - po prostu Xpeki na
MSVPC. Po przerobieniu kilku porogramów tak jak ty, przypomniałem sobie o
starym dobrym...BootitNG Temu programu udało się skopiować partycję (i to
o ile pamiętam mniejsza na większą, a sytem odpalił bez problemów - co
nie udawało się w przypadku reszty programów.
Nie czytałem całego wątku, więc może już sprawa wyjaśniona, ale dla
potomnośći się wpiszę.