Re: [WINNT] Przymusowa aktualizacja do Win 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przymusowa aktualizacja do Win 8.1
From: "paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org>
Date: Mon, 19 Jan 2015 09:27:40 +0100
No i stało się. Byłem ciekawy tylko kiedy to nastąpi.
Jestem jednym z tych, którzy zostali przy Windows 8 i nie zrobili aktualizacji do 8.1. Od kilku dni system męczy mnie codziennie informacją, że musi się zaktualizować do 8.1. Jeszcze wczoraj miałem opcję "przypomnij później", a dziś już nie pozostawia wyboru i najwyżej pozwala odłożyć to na za 4 godziny ;). Nie ma rady, czas się zaktualizować! ;)

--
Gad Zombie
http://gad.art.pl/  http://classic-games.pl/

Niektóre modele komputerów nie podnoszą się po
takiej akcji aktualizacyjnej :-)
i dodatkowo nie startuje przywrócenie ani odświeżenie systemu
z partycji recovery.
przykładowo Notebook HP Pavilion g6-2310sw
http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows8_1-windows_install/problem-z-funkcj%C4%85-recovery-po-uaktualnieniu/dca02a9e-2b13-4b8b-8fd5-37ae025d6242?page=1

--
Paskuda03