Re: [WINNT] Win XP oraz Win 7 - kontrola dostępu dla aplikacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP oraz Win 7 - kontrola dostępu dla aplikacji
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Thu, 25 Dec 2014 12:08:11 +0100
Skoro tak zrobiłeś, to daj mu się rozpędzić. Musi się nauczyć. Jak załapie to tylu koumunikatów nie zobaczysz. Zawsze porty/adresy/transfer możesz wpisać z łapy.

Tak zrobiłem - po jakimś "setnym" kliknięciu w ciągu pierwszych 15 minut :)
Jest dobrze na ten moment. Muszę tylko zrozumieć jeszcze, dlaczego różne programy/usługi próbują uzyskać dostęp. ZA nie atakował mnie tak mocno, więc pewnie cześć alertów brał na siebie, albo mam coś dziwnego zainstalowane w kompie (tylko dlaczego - czysta instalacja powinna być).

Miłego.
Irek.N.