Re: [WINNT] Osobny dźwięk posyłany na HDMI a osobny na 3,5mm gniazdko au

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Osobny dźwięk posyłany na HDMI a osobny na 3,5mm gniazdko audio?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 25 Dec 2014 12:57:39 +0100
Dnia Thu, 25 Dec 2014 02:41:13 +0100, artiun napisał(a):

> Temat ciekawy. Kakafonii nie siem. Nie wiem dlaczego chcesz dzielić dźwięk.
> Na linuxie chyba się da. Puścić osobno na różny sprzęt. Jakby się nie dało,
> to po co kompy. :)))

Naprawdę nie jesteś w stanie wymyśleć sytuacji, w której puszczasz np.
dzieciakowi bajkę na telejajku podpiętym do kompa po HDMI, a sam masz na
uszach słuchawki z odtwarzaną na drugiej karcie dźwiękowej muzą?

[ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,  ]
[ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod     ]
[ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili.  (znalezione) ]