Re: [WINNT] Win XP oraz Win 7 - kontrola dostępu dla aplikacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP oraz Win 7 - kontrola dostępu dla aplikacji
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Mon, 22 Dec 2014 20:31:57 +0100
No wiec jest tak, ZoneAlarm free faktycznie jest i nawet chce się instalować, ale wymaga od szczęśliwca który to robi zachwytu nad ZA Toolbar (i nie tylko nad tym), a jak ktoś nie zechce... to nie ma instalacji. ZA więc podziękowałem.

Comodo zabił mnie ilością zdarzeń na jakie trzeba było reagować (w trybie bezpiecznym). Jeszcze go nie opanowałem, ale na razie wszystko działa - chyba dobrze, więc nie szukam dalej.

THX Panowie.
Irek.N.