[WINNT] Win XP oraz Win 7 - kontrola dostępu dla aplikacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win XP oraz Win 7 - kontrola dostępu dla aplikacji
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Sun, 21 Dec 2014 00:46:48 +0100
Prośbę mam,wielką. Poszukuję dobrego programu pozwalającego na kontrolę aplikacji pod względem dostępu do sieci. Szlak mnie już trafia z Akrobatem, officem, Solidem i innymi programami, które za nic mają sobie moje ustawienia, nakazujące im abstynencję sieciową.

Do tej pory używałem ZoneAlarm, ale ostatnie wersje są namolne, gdy skończy się zapłacony okres (stare po prostu działały jak by nic, korzystając z baz jakie mogły jeszcze zaciągnąć, nowe drą mordę o wznowienie. Nawet zdarzyło mi się samowolne obciążenie konta - na szczęście bank to wyłapał i zablokował transakcję). ZoneAlarm więc odpada.

Jakiś inny program? Niekoniecznie darmowy, może być nawet drogi - byle dobrze działał! Nie szukam antywirusa - jedynie kontrolę aplikacji dla ruchu wychodzącego z kompa.

Irek.N.