[WINNT] Word 2010 Win 7 Prof, źle renumeruje czy ja cos zle robie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Word 2010 Win 7 Prof, źle renumeruje czy ja cos zle robie?
From: Olekx <Olekx@sfs.pl>
Date: Mon, 22 Dec 2014 17:55:09 +0100
Szwankuje mi notorycznie wyliczanie typu A) B) C) itp.

W sytuacji gdy mam w dokumencie parę takich rozdzielnych list, to prawy myszy i opcja "rozpocznij numerowanie od A". Działa tylko że uparcie.. przesuwa mi tabulatory i inne znaczniki na linijce przesuwa o ok. 3cm w prawo. Zachowanie bez sensu !!! Moim zdaniem to błąd w programie. Wiele razy klikałem nawet "Aktualizuj styl zgodnie z zaznaczeniem", gdy wybrany był akapit z tym poprawnym, dosuniętym do lewej akapitem. Mam off 2010 (legal) i wszystkie możliwe akutalizacje i dalej bez sensu działa.

  • [WINNT] Word 2010 Win 7 Prof, źle renumeruje czy ja cos zle robie?, Olekx <=