Re: [WINNT] google maps wywalają Firefoxa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] google maps wywalają Firefoxa
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 18 Dec 2014 14:52:27 +0100

Użytkownik "tolek" <tolek@niedla.spamu> napisał w wiadomości news:5492d8d5$0$5279$b1db1813$b96de544@news.astraweb.com...
Używam starego FF21, bo te nowsze mnie swoim wyglądem odstraszają i coraz bardziej spuchnięte, a te same wywrotki łapią w podbramkowych sytuacjach.

Coś jak syndrom wczesnych XP - znajomy admin, jak to wchodziło, określił słowami mniej-więcej, że jest jak rozbuchana kurwa, czy jakoś tak. Ale Fx (o taki skrót prosi Mozilla) 1.x (no, 10 lat temu...) chodził ślicznie. Choć interfejs wydawał się taki zabawkowaty, a-la Daewoo-Tico (ma się wrażenie, że dotknięty rozpadnie sie), ale sama przeglądarka była OK. Mam najnowszego ogniolisa aka pandę małą, nie narzekam. Jednej rzeczy z niego życzyłbym sobie w Operze (12.17) której używam na codzień - opcji "zamknij zakładki PO PRAWEJ" (wyróżnienie moje). Nie wywala mi się, a potrafię, mówiąc żargonem wyścigowców, drifterów samochodowych, etc. "dać mu w pizdę". Choc faktycznie, interfejs mógłby być ładniejszy i przyjaźniejszy. Mapy gugla nic nie wywalają, może to HTML5 (nie potrzebują flasza przecież) coś nie-halo? Mapy te na lisa wyglądają inaczej, niż na resztę. Przynajmniej u mnie.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you