Re: [WINNT] google maps wywalają Firefoxa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] google maps wywalają Firefoxa
From: Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
Date: Tue, 16 Dec 2014 22:46:19 +0100

Zależy, ile masz RAM w komputerze i ile pochłania Firefox + ile
pochłania plugin-container. U mnie, przy Google Maps i Street View
często wywalał się plugin-container, a w samym Firefoksie siadało
renderowanie obiektów GMaps, gdy pamięć przez Firefoksa była już mocno
zajęta. No, ale ja mam tylko 4GB RAM i 32-bitowy XP.

Chyba coś takiego się właśnie dzieje.
W czasie street view zużycie pamięci przez FF rośnie z każdym kliknięciem do ponad 1,2GB i gdzieś w okolicach 1,3 następuje wywałka.
System to Win 7 32b i 4GB RAM (w praktyce rzecz jasna ponad 3GB).
Nie wiem tylko czy to wina FF czy tego systemu, bo na innym kompie o tej samej pamięci FF dochodzi 1,2GB ale dalej już nie rośnie i się nie wywala. Też są 4GB RAM, ale system jest 64b.
Trzeba jeszcze protestować, jednak coś w tym jest....