Re: [WINNT] google maps wywalają Firefoxa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] google maps wywalają Firefoxa
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Wed, 17 Dec 2014 15:48:29 +0100
On 2014-12-16 22:46, Skylla wrote:

> Chyba coś takiego się właśnie dzieje.
> W czasie street view zużycie pamięci przez FF rośnie z każdym
> kliknięciem do ponad 1,2GB i gdzieś w okolicach 1,3 następuje wywałka.
> System to Win 7 32b i 4GB RAM (w praktyce rzecz jasna ponad 3GB).
> Nie wiem tylko czy to wina FF czy tego systemu, bo na innym kompie o tej
> samej pamięci FF dochodzi 1,2GB ale dalej już nie rośnie i się nie
> wywala. Też są 4GB RAM, ale system jest 64b.
> Trzeba jeszcze protestować, jednak coś w tym jest....
U mnie na XP 32-bit z 4 GiB RaM jest podobnie, tj. FF wywala się po
chwili używania StreetView. Mam otwartego FF, w nim ze 20 zakładek
(czyli FF zżera sporo pamięci), wszystko chodzi OK, po czym otwieram
kolejną zakładkę ze SV i po chwili poruszania się FF zwisa. Co ciekawe,
stary SV działał bez problemów.