Re: [WINNT] google maps wywalają Firefoxa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] google maps wywalają Firefoxa
From: "tolek" <tolek@niedla.spamu>
Date: Thu, 18 Dec 2014 14:38:28 +0100
Do StreetView to ja wyłączam zupełnie pamięć podręczną w FF.
Zaptaszkowałem "Używaj ręcznego zarządzania pamięcią"
Ogranicz pamięć podręczną do 0MB
Bez tego po pół godziny jeżdżenia StreetView nawalone kilkaset MB na dysku gdzie FF ma tą swoją pamięć podręczną. I potem nagle czkawka bo FF zaczyna z automatu sobie sprzątać śmieci po StreetView, bo zajętość osiągnęła granice.
Wyłączyłem tą podręczną pamięć FF i chodzi jakby lepiej.
Chociaż też potwierdzam, że FF RAM "obsługuje" do 1GB z groszami, powyżej już proc nagle dostaje obciążenia do 80% i zaczyna wszystko mulić. Powyżej 1,3GB ramu zajętości FF mi nie obsłużył - wywalał się.
Na pokładzie fizycznie 4GB RAM.
Na systemie 32bitowym FF wczesniej łapie zadyszkę już tak koło 800-900MB RAM zajętości, na win 64bit FF jeszcze może przyjąć ze 300MB RAM-u więcej na swój użytek względem win32. Generalnie ta sama przypadłość otwarte ze 20 zakładek i wszystko ledwo dyszy i nagle następuje wywalenie FF i automatyczne jego zamknięcie. Używam starego FF21, bo te nowsze mnie swoim wyglądem odstraszają i coraz bardziej spuchnięte, a te same wywrotki łapią w podbramkowych sytuacjach.