Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 9 Dec 2014 16:31:07 +0100

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5484e659$0$2651$65785112@news.neostrada.pl...
Z kolei chcąc przeciągnąć plik z jednego okna do drugiego wystarczy że na blacie zaczepisz o jakąś nierówność albo nie utrzymasz dokładnie przyciśniętego przycisku myszy i wtedy plik zostanie upuszczony nie tam gdzie chciałeś. Jak przenosisz akurat więcej plików, które skrupulatnie dziubałeś przez dłuższą chwilę, to można się trochę wkurzyć.

Waść bardzo eufemistycznie prawisz :P :)
Deklinację i koniugację słów kurwa i pierdolić, słyszą wtedy ode mnie z 7 piętra, nawet sąsiedzi na parterze i ich dzieci mogą sie uczyć gramatyki. (I bez fałszywej skromności proszę, same nie gorzej umieją) :P :)) Co do przycisków mysi - dać Ci wódki, prawisz słuszności, często mi się zdarza, że mi palec zadrży (albo mycha strzeli o przeszkodę i tak akurat niechcący sam się naciśnie akurat ten klawisz, który szczególnie nie powinien, skutek wiadomy) - mam problem neurologiczny (ilość robionych literówek jest porażająca, ale je prawie wszystkie poprawiam) i TC jest dla mnie wybawieniem. A jak potrzebuję, otwieram kilka instancji i mam wszystko, czego potrzeba. W E. byłbym zgubiony, w TC (bądź innym menedżerze tego typu) łatwo błąd skorygować bez większych skutków.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you