Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 9 Dec 2014 07:58:41 +0100

Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości news:54841b2d$0$2645$65785112@news.neostrada.pl...
Nie ma obowiązku korzystania z widoku "drzewka".

Nie ma. Ale można i w TC, nawet 4 drzewka.

A samoograniczanie się w środowisku *okienkowym* do 2 paneli poprzez korzystanie z nakładek nortopodobnych jest jakąś formą masochizmu. Przecież

Skoro mi pasuje, to...?

środowisko daje ci możliwość naotwierania praktycznie nieograniczonej liczby katalogów, między którymi do upojenia można przeciągać obiekty myszą. Co kto lubi...

WIesz... otwieranie pierdyliona okienek, by podkurwiać się tym, że miejsca brakuje i/lub kursor uciekł, albo zaznaczenie po setnym pliku szlag trafił... To nie dla mnie. To nie ja jestem dla komputera, tylko on dla mnie. Z okienek też korzystam, bo pewne rzeczy tak mi jest łatwiej zrobić, niż w TC. Otwieram tylko tyle okienek, ile jest niezbędne. A tymczasem idę pobawić się wyrażeniami regularnymi, na liście wszystkich plików w katalogu (a jest ich np. 5 tysięcy - do każdego otworzysz okienko?) i podkatalogach, zaznaczyć je według ustalonego wzorca i przenieść/skopiować z zachowaniem struktury katalogów, w inne miejsce. A wszystko to w czasie poniżej minuty. Po prostu, dobieram narzędzie do problemu, a nie problem do narzędzia, raz jest lepiej w TC, czy podobnym, raz w okienku. Tak, jak fotograf ustawia, dobiera oświetlenie do obiektu, a nie lata z jedną żarówą i patrzy, czy fotnąć to, czy tamto. ITD.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you