Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sun, 14 Dec 2014 22:30:22 +0100
"atm" napisał:

Ctrl+C / Ctrl+V

Ależ to jest właśnie główny problem wątkopodawcy - cytuję:
"strasznie długo trwa operacja Copy, jeszcze zanim cokolwiek zacznie się kopiować" Nie wiem, czy tak dzieje się tylko przy pracy na zdalnym pulpicie, czy również podczas operacji lokalnych, stąd moja pierwsza odpowiedź, aby spróbował to robić targając pliki między dwoma oknami. To, czy zrobi to w sposób systemowy, czy za pomocą płatnego narzędzia - to już sprawa drugorzędna, choć wzbudziła tu niejakie emocje ;->

JoteR