Re: [WINNT] Brak polskich diakrytyków w menu gvim

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak polskich diakrytyków w menu gvim
From: piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu>
Date: Sat, 29 Nov 2014 20:57:50 +0000 (UTC)
Dnia Sat, 29 Nov 2014 09:56:07 +0000, m4rkiz napisał(a):

> polski, spolszczony czy inny?
Chyba polski, jakkolwiek to rozumieć :) Tzn. oryginalnie od początku był
polski.

> a w druga strone?
Ano nie sprawdzałem w drugą stronę. Ale mam pod ręką inny OS i sprawdzą
jak na nim działa.

ps. Co ciekawe system na którym mam diakrytyki jest angielski.

ps2. Z tego co widzę część tekstu znajduje się w plikach vim, sprawdzę co
się wyświetla przy zmianie kodowania tych plików.

--
piecia aka dracorp