Re: [WINNT] Brak polskich diakrytyków w menu gvim

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak polskich diakrytyków w menu gvim
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sat, 29 Nov 2014 09:56:07 -0000
"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:m4tp29$fsp$1@dont-email.me...
Mam na Windowsie 7(64b)

polski, spolszczony czy inny?

zainstalowany gvim74. Do katalogu z gvim.exe mam
dorzucone dwie biblioteki: libiconv(iconv.dll) i libintl.dll.
Jednak pomimo tego w menu programu nie wyświetlają mi się diakrytyki
(znaki ? zamiast). Na innym W7 spolszczone menu wyświetla się poprawnie.
Komunikaty, pomoc jak i cała reszta w programie wyświetla się poprawnie.
W sumie nawet przeniosłem cały katalog z gvim na system pod którym to nie
działa ale nic nie pomogło.

a w druga strone?

Pytanie czy ktoś miał podobny problem i może podzielić się jego
rozwiązaniem?

--
http://db.org.pl/