Re: [WINNT] [ot] pewien torrent

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] pewien torrent
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 29 Nov 2014 16:26:02 +0100

Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:m5a27m$i5i$1@node2.news.atman.pl...

Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:5476e198$0$2643$65785112@news.neostrada.pl...
prosba: czy w chwili wolnej,a swobodnej, moglibyscie sprawdzic pobieranie z tego torrenta
http://www.sumotorrent.sx/en/details/8585434/the-great-war-(bbc-1964)-[6dvd].html

-  u mnie wyglada to nader kiepsko -> http://i.imgur.com/6JztH01.png
Jak jest?

Po godzinie czekania nie zaczęło ściągać. Poczekam jeszcze. Klient - Opera 12.17, wbrew pozorom dobrze się nadaje do okazjonalnych pobrań, często tak Ubuntu ciągnąłem. Zobaczymy, jak pójdzie, dlatego nie zrzucałem tego jeszcze. Jest na dużej maszynie, bo tu nie mam 40 giga wolnego na dysku.

Chyba w nocy, pociekło 48MB, więc nie wiem, jak szybko. Od tej pory przez cały dzień nic. 0/0.
Jeszcze potrzymam, poobserwuję.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you