[WINNT] Brak polskich diakrytyków w menu gvim

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Brak polskich diakrytyków w menu gvim
From: piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu>
Date: Sun, 23 Nov 2014 23:02:33 +0000 (UTC)
Witam
Mam na Windowsie 7(64b) zainstalowany gvim74. Do katalogu z gvim.exe mam
dorzucone dwie biblioteki: libiconv(iconv.dll) i libintl.dll.
Jednak pomimo tego w menu programu nie wyświetlają mi się diakrytyki
(znaki ? zamiast). Na innym W7 spolszczone menu wyświetla się poprawnie.
Komunikaty, pomoc jak i cała reszta w programie wyświetla się poprawnie.
W sumie nawet przeniosłem cały katalog z gvim na system pod którym to nie
działa ale nic nie pomogło.
Pytanie czy ktoś miał podobny problem i może podzielić się jego
rozwiązaniem?

--
piecia aka dracorp