Re: [WINNT] [ot] pewien torrent

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] pewien torrent
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Fri, 28 Nov 2014 16:55:44 +0100
ACMM-033 in news:m5a27m$i5i$1@node2.news.atman.pl
Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:5476e198$0$2643$65785112@news.neostrada.pl...
prosba: czy w chwili wolnej,a swobodnej, moglibyscie sprawdzic
pobieranie  z tego torrenta
http://www.sumotorrent.sx/en/details/8585434/the-great-war-(bbc-1964)-[6d
vd].html - u mnie wyglada to nader kiepsko -> http://i.imgur.com/6JztH01.png
Jak jest?
Po godzinie czekania nie zaczęło ściągać. Poczekam jeszcze. Klient -
Opera  12.17, wbrew pozorom dobrze się nadaje do okazjonalnych pobrań,
często tak  Ubuntu ciągnąłem. Zobaczymy, jak pójdzie, dlatego nie
zrzucałem tego  jeszcze. Jest na dużej maszynie, bo tu nie mam 40 giga
wolnego na dysku.

teraz ciurka 3 kB/s z jednego peer ktory ma 95% plikow. Bywa, ze okolo 3 w nocy wchodzi drugi [seed] i wowczas jest 70-100 kB/s, do jakiejs 9tej, potem peer znika. Zebralem przez ok tydzien 25%. cholera, akurat wtedy,kiedy pierwszy raz max**2 zalezy mi na pliku. Moze to cudo na jakichs binarkach jest...? za licho nie wiem,jak sie tego tam szuka. Przez google niczego nie znalazlem.