Re: [WINNT] [ot] pewien torrent

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] pewien torrent
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sat, 29 Nov 2014 23:59:22 +0100
ACMM-033 in news:m5coo7$9gp$1@node2.news.atman.pl
Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:m5a27m$i5i$1@node2.news.atman.pl...
Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:5476e198$0$2643$65785112@news.neostrada.pl...
prosba: czy w chwili wolnej,a swobodnej, moglibyscie sprawdzic
pobieranie  z tego torrenta
http://www.sumotorrent.sx/en/details/8585434/the-great-war-(bbc-1964)-[6
dvd].html - u mnie wyglada to nader kiepsko -> http://i.imgur.com/6JztH01.png
Jak jest?
Po godzinie czekania nie zaczęło ściągać. Poczekam jeszcze. Klient -
Opera  12.17, wbrew pozorom dobrze się nadaje do okazjonalnych pobrań,
często tak  Ubuntu ciągnąłem. Zobaczymy, jak pójdzie, dlatego nie
zrzucałem tego  jeszcze. Jest na dużej maszynie, bo tu nie mam 40 giga
wolnego na dysku.
Chyba w nocy, pociekło 48MB, więc nie wiem, jak szybko. Od tej pory przez cały dzień nic. 0/0.
Jeszcze potrzymam, poobserwuję.

to jest pewnie jeden z tych torrentow, co to 2-3 miesiace i w koncu "sie sciagną", bo co jakis czas, w losowych porach dnia i nocy, na pare godzin, ktos wejdzie z... 100/200/500 kB/s. Miewalo sie takie, najczesciej na emule. dzisiaj: dzien - ok. 3-9 kB/s, teraz - dochodzi i do 20.