Re: [WINNT] hasło do uruchamiania programu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] hasło do uruchamiania programu?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Nov 2014 11:02:58 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 26 lis 2014 w
news:m550n6$b8b$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Dlaczego nie możesz ustawić mu po prostu hasła, a innym osobom
> stworzyć jedno lub więcej dodatkowych kont? Po co kombinować?

Oj, za długo by tłumaczyć :) Widzę, że się tak nie da, więc poszukam
jakiegoś klienta, który to ma albo jakiegoś zewnętrznego programu. Tak
naprawdę nie chodzi tu o jakieś super zabezpieczenia, bo żadnych realnych
zagrożeń nie ma, tylko o komfort psychiczny tego użytkowika.
Jeśli dobrze pamiętam to dawniej używany OE miał chyba hasło główne, czy
może hasła można było ustawić dla poszczególnych kont w profilu. Potrzeba
mi jakiegoś prostego i lekkiego klienta, któy będzie działał tylko
właściwie po IMAPIE.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.