Re: [WINNT] hasło do uruchamiania programu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] hasło do uruchamiania programu?
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 25 Nov 2014 06:36:48 -0000
"pueblo" <nomail@nomail.pl> wrote in message news:5473b3b1$0$2072$65785112@news.neostrada.pl...
Każdy laik byle Total Commanderem oglądnie sobie te "tajne"
wiadomości pocztowe bezpośrednio na dysku, nawet bez urucha-
miania programu pocztowego.
A czytałeś to, co napisałem? Znani mi "laicy komputerowi" nie używają TC
i nawet im do głowy nie przyjdzie, że mejle są gdzieś na dysku zapisane w
jakichś plikach - jeśli jakimś cudem wogóle używają klienta pocztowego.

security through obscurity niezbyt sie sprawdza w czasach googla

niezbyt jednak rozumiem w czym problem z zalozeniem nastepnego konta,
w koncu przeciez nawet nie bedzie dla wspomninanych laikow widoczne...

--
http://db.org.pl/