Re: [WINNT] hasło do uruchamiania programu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] hasło do uruchamiania programu?
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Tue, 25 Nov 2014 07:19:11 +0100

Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości
news:54726ea4$0$27965$65785112@news.neostrada.pl...
Witam

Jak pod Vistą i 7 zrobić tak, żeby do uruchomienia dowolnego programu
było wymagane hasło? Bez żadnego programu zew. - tylko to, co jest w
windows. Konkretnie chodzi mi o Operę Mail
Użytkownik działa na koncie administratora - bez hasła, ale jeśli będzie
trzeba to mu się hasło ustawi. Ale chodzi o rozwiązanie bez żadnych
dodatkowych kont użytkowników. Po prostu - uruchamiam program i muszę
wpisać jakieś hasło. Da się?

Dawno temu (z 10 lat) używałem takiego fajnego programu Folder Guard.
Można nim było ustawić hasło dostępu do dowolnego folderu, ale też
do uruchomienia programu. Po prostu zakładasz blokadę uruchomienia
(na hasło) na plik exe programu pocztowego i po kłopocie (przy założeniu,
że nie zabezpieczasz dostępu przed ekspertem, bo i na to są sposoby).
Po tylu latachFG potrafi pewnie dużo więcej.

http://www.winability.com/folderguard/

--
Pzdr.
Marek