[WINNT] Język opcji urządzenia w panelu sterowania - da się zmienić?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Język opcji urządzenia w panelu sterowania - da się zmienić?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Sun, 23 Nov 2014 00:45:30 +0100
Jest sobie taki pacjent: komputer DELL Vostro z oryginalnej dystrybucji (komp, klawiatura, mysz, płytki, pudełko - wszystko w zestawie - by DELL) z polskim Windows 7 64-bit. Na tymże Windows jest karta sieciowa z rodziny Realtek PCIe GBE Family Controller. W systemie był sterownik o numerze wersji 7.46.610.2011. Postanowiłem zaktualizować sterownik, bo Windows ma problem żeby wybudzić komputer przez Wake on LAN po jego uśpieniu po zadanym czasie nieaktywności (jeśli komputer się wyłączy - zamknie system to komputer da się zdalnie przez WOL uruchomić).Jest to znana przypadłość w Windows 7 i Windows 8. Piszą o tym i na stronach DELL-a i na stronach Microsoft. Jeśli ma się fart to WOL przy uśpionym komputerze również zadziała. Wszystko zależy od karty sieciowej, sterownika i ustawień. Ustawienia są takie, że wyłączone jest oszczędzanie energii, by komputer nie mógł tego urządzenia wyłączyć, włączone Magic Packet, aktywowana funkcja WOL dla karty i tak dalej, ale mimo tych ustawień dla usypiania WOL nie działa. Postanowiłem więc uaktualnić sterownik karty sieciowej. Automatyczny aktualizator sterowników w Windows twierdził, że najnowsza wersja już jest, ale ze stron Realteka dało się pobrać nowszą wersję - 7.086.0508.2014, którą to wersję zainstalowałem (zainstalowała się bez problemów, a jeśli wspomnę, że instalowałem przez sesję zdalnego pulpitu i podczas instalowania na chwilę tylko zamroziło mi łączność z systemem to sukces ;)) No i tu dochodzę do sedna: stara wersja sterownika miała ustawienia konfiguracyjne w zakładce właściwości karty sieciowej w Menadżerze urządzeń Panelu sterowania wypisane w języku angielskim (mimo, że system jest w wersji polskiej), nowy sterownik dopasował ustawienia językowe właściwości karty do ustawień systemowych. Czy da się jakoś zmienić (np. przez rejestr) język polski na język angielski dla właściwości karty sieciowej? Angielskie opcje sieciowe są dla mnie bardziej strawne i łatwiej na zagramanicznych forach odnaleźć recepty dotyczące ustawień. Da się takie coś zrobić dla właściwości sterownika urządzenia (w tym wypadku sieciówki)? Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Krystian

--
http://www.krystek.art.pl/