Re: [WINNT] Jaki program do prostej edycji .MOV?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do prostej edycji .MOV?
From: "Pat" <to@ja.com.pl>
Date: Fri, 14 Nov 2014 10:21:25 +0100
Freemake Video Converter -> zrobić konwersję do zjadliwego dla innego
programu formatu -> obrobić czym Ci tam wygodnie?
Po konwersji z .MOV do >AVI przy pomocy Freemake Video Convertera
obraz się zacina.
Przyjęte parametry: 1280x720/H.264/30fps, czyli takie, przy których był
nagrywany .MOV, z tym, że dla .MOV było 6553Kbps, a dla powstalego
.AVI jest 3283Kbps.
Gdyby udało się utworzyć prawidłowy plik .AVI, to potem można by
użyć Avidemux w celu wycinania i klejenia.

Możesz gdzieś wystawić takiego MOVa? Ewentualnie na priv się odezwij do
mnie, to Ci namiary na FTPa dam.

Dziękuję za propozycję i zainteresowanie moim problemem.
Popróbuję jednak jeszcze z innymi parametrami.
Wydaje mi się, że płynność zależy od ilości Kbps, mam rację?
Jeśli tak, to muszę zobaczyć czy w Freemake'u nie da się również
tego parametru zmienić.
Ponadto Freemake ma bogatą listę formatów, a Avidemux też
potrafi przetwarzać różne formaty. Może inny format będzie się
lepiej nadawał.

Pozdrowienia
Pat