Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Zagro偶enie dla wszystkich Windows贸w?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zagro偶enie dla wszystkich Windows贸w?
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Fri, 14 Nov 2014 21:32:44 +0100
U偶ytkownik "GAD Zombie" <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m42se0$f3m$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...
Co o tym s膮dzicie?
https://technet.microsoft.com/library/security/MS14-066

Z informacji wynika, 偶e zagro偶one s膮 wszystkie systemy od 2003 do 8.1. Nie wiem co z XP, czy nie jest zagro偶ony, czy ju偶 nie chce im si臋 robi膰 dla niego poprawek.

Dzisiaj brat mi zasygnalizowa艂, 偶e wczoraj komputer mu zwariowa艂 (BSOD) bo brak艂o dysku (Vista na partycji 100GB) - uratowa艂 system przywracaj膮c go z r贸wnolegle zainstalowanego mu艂a W7.

Uzna艂em to za "przypadek" - ale przed momentem popatrzy艂em na swoje dyski (W8.1) i okaza艂o si臋, 偶e dysk systemowy (64GB mSata) jest prawie pe艂ny - plik wymiany ma rozmiar 16GB (zazwyczaj by艂ok. 2GB).

Przenios艂em plik wymiany (rozmiar kontrolowanu przez sustem) na inny dysk (HDD) i po restarcie dalej zajmuje 16GB.

 Co艣 MS w panice spieprzy艂 czy co?

--
marfi

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>