Re: [WINNT] Jaki program do prostej edycji .MOV?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do prostej edycji .MOV?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 14 Nov 2014 21:42:32 +0100

Od: "Pat" <to@ja.com.pl>
Temat: Re: Jaki program do prostej edycji .MOV?
Data: 12 listopada 2014 14:13
Virtual Dub (z odpowiednią wtyczką)?
(...)
"VirtualDub to niezwykle rozbudowany program"
Nie mam ani czasu ani potrzeby przekopywania
się przez program o tysiącach możliwości.

Szukam prostego, prościutkiego darmowego
programu, który pozwala wycinać fragmenty
z plików .MOV i łączyć je w całość.
Bez ambicji profesjonalnych. Całkowicie
na użytek własny.

Skoro nie chcesz poświęcić 5 (słownie - pięciu) minut na zaznajomienie się z
tym programem, to ja nie mam pomysłu dla ciebie. Albowiem program ten, mimo
rozbudowania, jest tak prosty w obsłudze przy podstawowych rzeczach, że
trudno mi zaproponować prostszy. Podłączanie kodeków - niemal marzenie.
Zaznaczyć początek, koniec, wyciąć wstawki, nie da się prościej.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you