Re: [WINNT] Jaki program do prostej edycji .MOV?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do prostej edycji .MOV?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 12 Nov 2014 13:57:23 +0100

Użytkownik "Pat" <to@ja.com.pl> napisał w wiadomości news:54632ab9$0$11130$65785112@news.neostrada.pl...
Szukam darmowego prostego programu
działającego pod Windows XP, który
pozwalałby łatwo wykonywać edycję
plików zapisanych w formacie MOV.
Chodzi mi przede wszystkim o wycinanie
fragmentów i ich sklejanie.

Virtual Dub (z odpowiednią wtyczką)?
Darmowy, choć możliwości może nie ma arcywielkich, ale ciąć i sklejać można, jak i umiejętnie skojarzonymi kodekami zakodować wszystko, wypieprzałem nim reklamy z nagranych z TV programów. Cięcie Full HD bezproblemowe. Tylko jedyny minus - może być potrzebna wtyczka. Coś mi mgliście miga, że z odpowiednimi wtyczkami także Audacity się nada... ale nie chcę kłamać, więc nie zaproponuję. Program także darmowy, ale ja nim robilem tylko empecze i WAVy.

Pozdrowienia

Także pozdrawiam

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you