Re: [WINNT] Niechciana pozycja w Dodaj/Usuń (Win7 64-bit)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niechciana pozycja w Dodaj/Usuń (Win7 64-bit)
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Wed, 15 Oct 2014 22:34:27 +0200
"Dominik & Co" napisał:

aplikacji, a ten "lewy" wciąż tam tkwi. Jak go usunąć?

http://support.microsoft.com/kb/290301/pl

Dzięki, ale to narzędzie nie działa w moim przypadku.
Tej niechcianej pozycji nie ma na liście wyświetlonej przez ów Fix-it, a wybranie pozycji "Niewymienione" skutkuje prośbą o podanie "kodu produktu" w postaci {mnóstwo_znaków}, której to prośby spełnić nie mogę z przyczyn oczywistych. A poza tym, nadal nie wiem, skąd Winda bierze ten wpis. Bo na pewno nie z rejestru, tak jak to drzewiej było.

JoteR