Re: [WINNT] Niechciana pozycja w Dodaj/Usuń (Win7 64-bit)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niechciana pozycja w Dodaj/Usuń (Win7 64-bit)
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Thu, 16 Oct 2014 05:23:43 +0000 (UTC)
Dnia 15.10.2014 JoteR <usenet@interia.eu> napisał/a:

> Dzięki, ale to narzędzie nie działa w moim przypadku.

Ja w sumie używałem w przypadku (t)opornych programów
nie tyle fixita z artykułu, ile wspomnianego MSICUU.

> Tej niechcianej pozycji nie ma na liście wyświetlonej przez ów Fix-it, a
> wybranie pozycji "Niewymienione" skutkuje prośbą o podanie "kodu produktu" w
> postaci {mnóstwo_znaków}, której to prośby spełnić nie mogę z przyczyn
> oczywistych.

Kod powinno się dać wyciągnąć z oryginalnego instalatora.

Chyba tak wygląda we właściwościach pliku:
http://zapodaj.net/77e84c11725ad.jpg.html
(można kliknąć i skopiować do schowka).

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)