Re: [WINNT] Program zatrzymujący ładowanie baterii laptopa na 50%-80%?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program zatrzymujący ładowanie baterii laptopa na 50%-80%?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 15 Oct 2014 23:00:58 +0200
W dniu 2014-10-15 o 00:25, Pszemol pisze:
Użytkownik "gawfron" <gawfron@4web.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2014-10-14 o 08:47, artiun pisze:

Odwrotnie tak. Nie wiem czy w ogóle coś (jaki system na to pozwoli).
Bateria ma swoją elektronikę, 100% na sto % jej nie szkodzi. Jeśli nie
wierzysz to zadaj to samo pytanie na elektroda.pl. Nie zdziw się jeśli
Cię wyśmieją.

Lenovo ma swoją aplikację do tego, i twierdzą że ciągłe ładowanie
pod korek skraca życie baterii.

Oczywiście że skraca. Ale niektórzy o tym jeszcze nie wiedzą.
to sprawdź jaki typ baterii. Jestem mgr inż. Chuj, wejdz na elektoda.pl zapytaj (PROSZĘ). Dostaniesz wykład. Jak zobaczysz to nie uwierzysz! Co masz napisane na baterii??? Teraz nie ma uczących się! Jakie 60/80? Sprawdź, tam siedzą elektronicy!

--
Artur
0 weeks 3 days 22 hours 18 minutes 19 seconds and 989 milliseconds.